fredag 10 juli 2009

Älskade lilla lilla hjärta ♥


Jag kan inte hålla mig längre - det är en liten FLICKA som busar runt i min mage.

Vi har ju vetat sedan förra ultraljudet, men IFALL det skulle finnas en förbisedd snopp därinne så ville jag inte säga något förrän vi fått det fastslaget en gång till.

Idag har vi tittat på vårt lilla pyre i 3D-ultraljud. Hon ser så rolig ut, som en hundraårig liten gubbe. Med sina pyttesmå tassar undersöker hon allt det konstiga som buktar ut i ansiktet. En liten knapp till näsa. En liten minimun. Munnen verkar mest intressant, för den kan man stoppa in tummen i.
Jag och Beats däckar nästan av stolthet där inne på Sakamotos mottagning.

Det finns nog inget häftigare än att gå igenom vad vi går igenom nu tillsammans. Beats är inte längre bara den mest kompletta man jag någonsin mött, han är också pappa till min bebis. Det gör mig ÄNNU mer kär och galen i honom!
Ååååh vad jag är kär just nu! Kär i min stiliga, underbara, oemotståndliga man och kär i vår lilla lilla flicka!
De kommande fyra månaderna måste bara flyga! Bli 14e november nunununununuuuuu!!!!

Inga kommentarer: