torsdag 9 juli 2009

JAG ♥ JAPANSKA KAWAII-KINIS = SANT!!!




Jag är en riktig svagis inför japanska bikinis. Anledningarna är tre:

1. Jag ÄLSKAR de små vippiga kjolarna och söta shortsen som alternativ till små trosor som blottar några olyckliga gropar för många. Väldigt figursmickrande!

2. Alltid generös vaddning och push med fart i = instant C-kupa.

3. Godisfärgerna! Prickarna! Rosetterna! Det är så dolly att jag typ vill gå i bikini året om!

Blir du shoppingsugen så kolla varuhusen i Shibuya (som OIOI Jam och Shibuya 109) och småbutiker som ANAP och Love Drug Store.
Kawaii-galls, let's make happy beachu taim! ♥

1 kommentar:

Charlotta Bond sa...

Happy beachu time,here we come!!!!

Blir det Shimoda,då får man förmoda? Eller kanske rent av en weekend-trip till Saipan?

Undertecknad sällar sig till din "Kawaii-kini"-klubb.
De tre anledningarna du nämner har utan motstånd fått mig på fall.....;-)