fredag 27 april 2007

Goodie-bag från RMK


Jag ÄLSKAR japanska sminklabeln RMK, allt de gör är bara sååå fab, och igår hade jag lunch (vidrig majonässallad) med deras personalchef av anledning att jag ville kolla om jag får leka på deras internationella PR-avdelning. Det får jag nog inte, som alltid är man toast om man inte kan japanska. Men i alla fall, den snälla personalbossen, Mr Tomoyoka (?), hade med sig en skinande vit RMK-påse till mig proppad med goodies! Ögonskuggor i underbart guldiga och bronsiga metallicfärger, glittrande nagellack, matt rosa läppstift, foxy rött läppstift och tjusigaste korallfärgade rouget som kan extraknäcka som ögonskugga. Jag blev så glad! Mr Tommy, you made my day.
Om någon är i London (som flera av mina ladies är) kolla in RMK på House of Fraser på Oxord St nästa gång det är dags för foundationshopping - de gör fantastiska underlagsprodukter.

Inga kommentarer: