måndag 2 april 2007

Bloggdöden...

...har visst drabbat oss här på Sakuragaoka-cho. Jag har varit så busy senaste veckan så har inte haft ro i kroppen att skriva något som inte är jobb. Förlåååååt!!! Ska bli bättring, promise.
Idag har det varit fest i postfacket. Ett paket från Helena (min gamla chefred och tillika kära vän på chica) med mängder av girlie pocketböcker och massa godis, och ett paket från mammsen med den fina skjortan ur Madonnas H&M-kollektion (på bilden). Tack!!!!



Har annars jobbat i 12,5 timmar i en överhettad lägenhet, det är ingen semester att vara frilans inte (fast ganska lyx ändå). Enda pausen var den dagliga kaffefixen på starbucks, som nu är uppe i två latte om dan.

Nu ska jag krypa upp till min älskling som sitter och kollar på Rocky Balboa. Vi har sagt typ två ord sedan han kom hem för jag är helt inne i datorn, och nu är klockan elva på kvällen och snart kallar johnny blund.

1 kommentar:

Helenatycker sa...

Maria
insåg att jag inte skickader med kortet med en hälsning till dig från mig och Otto, i paketet... klantigt... men det får jag väl skicka med nästa gång :-)
pok Helena