fredag 6 juli 2007

EXTRA! - Robust gaijin hittar jeans i Japan



Att hitta jeans som passar ens västerländska ass i de levande barbiedockornas rike är som att hitta en sverigedräkt i Mexiko - högst otroligt. Därför var det med stor ångest jag äntrade provhytten på Lowry's Farm häromdagen, redo för ännu en förnedring när man som vanligt stiger ut ur hytten med ett "sorry, too small...". Men dra på trissor, jeansen satt som en keps, och var dessutom på halva priset, ca 300 pix. Vilket fynd! De är misstänkt lika en Acne-modell jag glömt namnet på, kan de japanska jeansdesignersarna spanat lite åt det lilla landet i norr månne? Jag är mycket nöjd, det har aldrig hänt förr att jag lyckats kränga på mig en japansk underdel. Yeah yeah!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt tjusiga :)

Anonym sa...

Jättefina! Och hur mycket har DU tappat egentligen? Du ser ju skitsmal ut!

Anonym sa...

Har inte japanska tjejer i regel ett riktigt platt och hängigt äzz?? Snygga jeans!

Maria sa...

Hördu j.lo olsson - det handlar om vinkel ;)
Jag har inte tappat ett gram, tvärtom. Japan är INTE en hälsotur!!!!!