onsdag 4 juli 2007

Svensk sommar...



Nu tror jag att jag sprängs så mycket jag längtar efter att komma hem till den svenska sommaren och alla fina kompisar! Ser som i en rosa dröm ljumma kvällar på Möllan, grillkvällar, nattadopp (som jag iofs aldrig gör), rosévin, picnic på BO01, utflykter till Bjärehalvön och Österlen, jordgubbar, kräftskivor... Bara tre veckor to go!! Ovan stämningsbild på mig och mannen förra sommaren på väg till Kristus och Jonnys bröllop. Så somrigt! I bakgrunden Soffan, min eviga vapendragare!

5 kommentarer:

Linda sa...

Om det då bara ville bli sådan där magisk sommar någon gång... :S

Maria sa...

Haha - här är det regnperiod iaf, så du skulle inte vilja va här just nu... Fuktigt, kvavt, svettigt, superhögtryck - man kan typ bara vara in och flåsa vid airconen...

Anonym sa...

Kom kom kom!!!!

Maria sa...

Kommer du va i stan, jensan min? ;)

Linda sa...

Ja usch ja, den japanska sommaren kan faktiskt vara ganska jävlig... Jag minns speciellt en dag i Kamakura som bara var suck och stön och pust och stånk, haha. Idag skiner i.a.f. solen här i Sthlm :D