måndag 15 oktober 2007

Boring, boringer, boringast

Är grymt oinspirerad. Har inget kul att rapportera. Eller jo, jag och mannen ska fira jul och nyår på Bali, på urtjusiga Conrad, inte illa! Då ska jag leva häslosamt liv med spa och tennisspelande och fruktdrinkar. Är inte mycket hälsoaspekt i Tokyo. Förkortar nog min livslängd med ett år varje dag här. Men på Bali blir det 17 dagar bodybliss.

I övrigt: Har precis hällt ut en hel påse müsli över golvet. Igår brände jag upp hela brödrosten, bara skelettet står kvar. Började gråta för nu vet jag inte hur jag ska göra med mina bagels. Jag och Christoffer hade hemmafest i lördags och 90% av gästerna lämnade återbud - efter tio. Har prov på hiragana-alfabetet på torsdag och förstår ingenting. Har sett pinsamt många nerladdade matprogram de senaste dagarna. Har också försökt se streamad SVT men det hänger sig konstant, mycket missnöjd.

Nu är klockan halv åtta. Längtar tills den blir så mycket att jag kan sova. Dagens soundtrack är snark.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det bästa sättet (enligt migt i alla fall) när man ska lära sig hiragana är att nöta in det. Skriv tabellen om och om igen så sätter det sig till slut.