onsdag 3 oktober 2007

Jubba jubba jubba

Det är så bråda tider i Swedish Style / Fashion Sweden - jag är mer gift med datorn än Beats just nu!
Idag är det heldag. Har jobbat hela förmiddagen med den tjusiga lookbooken och jagat varenda designer och marknadschef i Sverige på glassiga bilder och roliga texter. Sedan går allt vidare till japansk översättning, och när texten är klar och japansk fattar redaktören (moi) nada. Mycket udda redaktörsjobb! Såklart har även vår ftp rasat ihop. Men det kommer bli så fiiiint!! Hela utställningen och katalogen och festen och projekten runt omkring allt känns tiptopp. Såklart kommer jag blogga gärnet under själva eventet första veckan i november (avslutningsfest på min födelsedag!).

Här är mitt nya visitkort - jag har mitt namn i tecken! Den tjusiga loggan har Micke på byrån Volt i Sthlm gjort.




Spana gärna vår hemsida www.fashionsweden.jp. Snart kommer även sida på My Space med blogg, videos, foton och massa annat.

Nu ska jag till ambassaden för möte med projektgruppen, och ikväll ska vi ha megamöte med alla volunteers.

1 kommentar:

Linda sa...

Åååååh, det låter så roligt! :D Önskar verkligen att man kunde kvista över och partajja med er. Men det kommer! :D