onsdag 7 november 2007

Den mystiske mannen!



På FS-invigningen gjorde jag mingelrapportering tillsammanse med Pia Hintze, som till vardags är författare (chiclitfavoriter som Baby Blues, En ska bort mm), men kvällen till ära extraknäckte som flitig fotograf.

Pia tog runt 300 bilder, och efter en genomgång kan följande konstateras - en mysko man dyker upp ovanligt regelbundet. Det är ju inte konstigt att vissa gäster är med flera gånger, men den lille lönnfete karln med spritfläckar på tröjan är med JÄTTEMYCKET.

Foto på Björn Borg-installationen - han är med!
Foto på Stylein-Elin när hon blir intervjuad - han är med!
Foto på Tiger-David när han blir filmad - han är med!

Om han var där för det svenska modets storheter eller den svenska gratisvodkan är inte så viktigt - kvällen flitigaste mingellejon var han i alla fall.

2 kommentarer:

sanna sa...

avafan!
han var och snyltade på nöjesguiden i torsdags också!

Linda sa...

Oh, fest fest fest! Jag är så sugen på Tokyo-fest att det svider i hjärtat!
I helgen var jag på fetishfest i Malmö för ett stort rep till Dyngan och min festnerv blev å ena sidan tillfredställd och å andra sidan ännu mer sugen. På fredag vankas Juke Joint i Stockholm, d.v.s. gammal rhythm´n´blues, surf och rockabilly, coola skräckfilmer och exotiska drinkar i polynesisk miljö på exotika-baren Tiki Room. Jag menar, är man inte i Tokyo med all världens bästa temabarer får man ju ta vad man kan här på hemmaplan under tiden ;)
Idag har Andreas fått ok för från sitt jobb att boka Tokyo-biljetter. Det är inte gjort än, men HURRA!