måndag 26 november 2007

Hotel Adonis i Osaka och andra vuxna lekplatser

Jag överväger att sexturista. Anledning är Hotel Adonis i Osaka.

Igår hittade jag ännu en bok om Japans rejält funky vuxenvärld, denna gång fotograf Misty Keaslers bok över love hotels. Är en fantastisk samling bilder där Misty beviljats entré in i en annars för västerlänningar och framförallt reportrar stängd värld. Bland kärleksnästena som radas upp är Hotel Adonis min favorit. Adonis satsar nämligen på en go mix av S&M och kawaii-cute, och deras "image rooms" är som tivolin för byxmyndiga lekkamrater.
Här kommer mina favoritrum, och alla bilder är såklart ur Misty Keaslers "Love Hotels".



Hello Kitty's S&M-rum


Naughty Nurse Room (kolla in stolen)


Rosa manga/S&M-rummet

Övriga bubblare som förtjänar att nämnas är:


Karusellrummet på Public Jam, också i Osaka


Djungelrummet på Hotel Loire, Osaka


Igloolobbyn på Hotel Gang Snowman (sic!), Osaka. VAD gör man med spaden, jag kan inte sluta tänka på det!!

Och så slutligen kalkonen - hur någon kan gå i gasen i denna tortyrkammare är inget mindre än en gåta...


Källarhålan på Hotel Pamplona, Osaka

Inga kommentarer: