söndag 4 november 2007

From GBG with love!!


Jippi, jag är så glad!! Söta gulligaste Stylein-Elin, som varit en av mina fellow partyprinsessor hela veckan, ska posta ett paket till mig med en av hennes handtryckta tygväskor (fick en liknande på en pressvisning för 2 år sedan och har använt den konstant), plus de fantastiska tightsen på bilden! Jag testade dem hos Linda på Kontrast i Sthlm i somras – det är liksom tights, overknee och strumpebandshållare i ett – men fick fettchock när jag såg mina bleka lår som inte sett en joggingbyxa mer än i videokvällssyfte sedan mitten 90-tal rinna över kanten. Men nu är det vinter och låren packas in i tilltightande strumpisar och jag bara LÄNGTAR efter mitt lilla paket! Tack bästa Elin!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej, har en fråga! ;)
bor du fortfarande i tokyo?
kram!

Maria sa...

Japp, det är väl klart!

Linda sa...

Men kolla, det är ju Ambra på bilden! Ambra har Stockholms fetaste Halloweenfester :D

Maria sa...

Nähä?! Coolt! Du får berätta att hon är mitt i tokyobloggen haha... Kram till dig gumman, önskar du var här!

Anonym sa...

Hm vart får man tag i tightsen sa du?