måndag 5 november 2007

Ögonvittnet berättar - otvättade skolflickstrosor live!



Ledsen att behöva sunka ner sidan nu när det är så mycket glitter och glam, men jag måste berätta - jag har varit i den beryktade shoppen i Love Hotel Hill som säljer använda skolflickstrosor!!!! Det var det sjukaste någonsin, tror min haka fortfarande dinglar i midjehöjd.

Ok, liten oansenlig butik på andra våningen i LHH, i ett hus som i övrigt huserar sköna nöjes- och filmlokaler för vuxna.
Lyxvarianten och storsäljaren består av cirka tjugo par prydligt plastförpackade bomullstrosor - vi snackar alltså inte spetsar och raffigheter utan undisar av typen "Lindex - köp 3, betala för 2!". Paketet är av genomskinlig plast så man kan se men inte röra eeeh... spåren från flickorna. För att understryka äktheten finns bilder på tjejerna iförda trosorna. Och ja, det där onämnbara som målet är att sniffa på ser genuint ut.
Vissa tjejer på fotona plutar oskyldigt och frestar bara med en skymt av trosan under skoluniformens kjol, andra gör partytricks som att dra in underbyxan så det bildas en kameltå att räkna med. Och ja, alla bilder är av "den här har jag tagit själv hemma i flickrummet"-kvalitet.

I övrigt bjöd butiken på skolflicksuniformer, även dem använda såklart, som man kan piffa upp sig själv eller frugan i hemma. Använda skor är också en het marknad - skolflickors fotsvett - gimme gimme gimme! Märkligast var den avlagda McDonald's-uniformen för drygt 2 500 pix.

Och hur hamnade jag i denna outlet? Melanie, en fotograf jag har ett litet projekt på g med, är lika besatt av japanernas utsvävande fetischer som jag och visade mig.

Känner mig lite spyfärdig faktiskt. Jäkla pervon - hur skulle det kännas om någon gubbe luktade på DERAS döttras otvättade underbyxor?!

Ska in i duschen nu. Känns solkigt att ens varit i närheten av dessa barntrosor och deras fd användares lämningar.

7 kommentarer:

sanna sa...

that is soooo bizzarre
jag har äntligen tagit mig i kragen och skaffat nytt så jag kan skriva till dig
miss jo
vill komma snart
smacksmack

klenin sa...

Hm Maria, du har inte läst boken "Phonephucker" av Tanja Suhinina va? Det här är en högst levande fetish även i Sverige, om än inte på lika public display. Första bästa telefonhora verkar skicka använda trosor tll höger och vänster.

Fantastisk bok förresten, mycket humor och extremt avdramatiserande kring tragiska torskar och extraknäckeri som telefonhora. Otroligt mycket oporrigare än vad det låter och sjukt mycket sjävdistans har hon, den gamla hookern.

/Helena

Maria sa...

Tack för tipset Helena! Jag har läst Tanjas blogg, och gillar den, så skulle kanske kolla in boken!
Telefonhoror kanske postar trosor, men detta är vanliga pubertetsflickors underbyxor i bomullstyg och rejäl modell som deras mammor köpt för att de inte ska frysa om rumpan. Det är en jäkla skillnad tycker jag. Det är just grejen att så många medelålders män tänder på tjejer som fortfarande är barn som jag tycker är obehagligt - att män tänder på underkläder är ju ingen nyhet.
De såldes ju i automat på gatorna i Japan under 90-talet, men förbjöds.
Ska kolla in boken, låter som nåt för mig!
Kram M

klenin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
klenin sa...

Mmm, fast Tanjas trospaket kom oftast från hennes alter ego Sanna, 15 år... men visst, på något plan vet ju telefontorsken vet ju att han ringer en extraknäckande tjej som utger sig för att vara någon annan. Tanjas 15-åring är för övrigt mycket mer populär att "prata" med vad de andra figurerna på 25 resp. 35 år är tillsammans. Blä!

Men läs boken! Får du inte tag på den erbjuder jag home delivery i mars!

klenin sa...

Herregud, hahaha, jag stavar som en kratta! Just to make things clear: japanska skolflickegrejen är utan tvekan otroligt sunkig. Det enda fenomenet jag inte längtar till, tror jag.

Maria sa...

Believe me honey, there will be more... Här lurar knasiga fetischer i varje hörn hehe.
Ska bli så kul att ni kommer!
Kram