måndag 25 augusti 2008

Dagens shoppingtips - mystischa från Zara


Kände mig svullen i lördags (lagom inför stort födelsedagskalas på Floras kulle) och bestämde mig för att utöka min redan mastiga samling oversizade t-shirts. Trend eller inte, strunt samma, de är så SKÖNA och gömmer en kagge som festat lite mycket på Hallonskallar och vin... Köpte denna på Zara för 199 pix. Är näääästan en söt liten Fafi-flicka på!

Nu SEX DAGAR kvar tills jag åker hem till älsklingen i Tokyo! Ska pussa och klämma på Beats tills han är gul och blå. När jag gjort det ska jag BLOGGA - om höstetrender, streetstyle, skönhetsnyheter, galna fenomen, prylar och annan som är så LOVE!

3 kommentarer:

ebba sa...

Har ju inte hunnit träffa dig denna gången. Vad sägs om en lunch på Maguro innan du åker?

Anonym sa...

jippey! :) längtar

Make Me Up sa...

måste hålla med dig, du har ju förändrats en hel del efter studenten! Visste först inte vem av flickorna på bilden som var du =0)