fredag 1 augusti 2008

From Ängelholm Beach with Love!





3 kommentarer:

Anonym sa...

haha diggar killens tee

Anonym sa...

Nej vet du vad!

Du har bott i London under en längre tid, eller hur?
Då bör du ha kontakter där också.

Det råkar vara så att jag flyttar dit i september, men fick precis veta att min roommate inte kunde låta mig bo där av någon anledning. Vet du kanske någon som MÖJLIGTVIS skulle kunna tänka sig att ha en 17-årig frisör inneboende?

Är väldigt tacksam för svar, och ännu tacksammare om det visar sig att du faktiskt på något sätt kan hjälpa mig! =D

Du kan maila mig på stoffersson@hotmail.com

/Chris, btw killen som en gång listat din blogg som min absoluta favorit om du kanske minns ;)

Anonym sa...

Ramlade in här när jag letade lite jorden runt info, badade samma dag som ni fast på andra sidan Klitterhus! Kul!!
G