onsdag 27 augusti 2008

Snark från Malmö


Nej hörni! Nu vill jag tillbaka till Tokyo, är färdig med Malmö för den här gången. Igår höll en kille på att cykla in i mig vid Erikslust och när jag hörde hans "Diijn jaaaaavla idijoot, e du dumm i huuuvet ellååår??!!" eka efter mig kände jag att, nä, nu är det dags att logga ut. Malmö är regnigt, tråkigt och ganska hotfullt, alla mina vänner är utflyttade, det tar en halvtimme "att göra stan" och jag är konstant rädd att nån ska sno mina finaste handväskor eller den rosa specialmobilen jag fick i kärleksgåva av Beats.
Men, det är en lyx att få vara med familjen. Nu är jag åter inkvarterad hos pappa och bror, och har ägnat senaste timmen att skriva listor till pappa på grön, röd och gul mat. Det är för mycket Sombreros, Magnumglassar, Carbonara och Krögarpyttar i omlopp här i hushållet, och jag vill gärna ha en sportig morfar åt mina framtida barn.

Ett glädjeämne ser ni dock på bilden överst - ny klänning från ASOS "in the style of Alexa Chung".

Förlåt igen för min snarkande blogg -den vill helt enkelt inte låta sig skrivas från flickrummet i Malmö. Men på måndag, mina vänner, DÅ KÖR VI!!!!!

1 kommentar:

Tove sa...

Skönt för dig att komma tillbaka till Japan!!! JÄTTESNYGG klänning också!