måndag 25 augusti 2008

Sjung om studentens goofiga dar!


Hohoho. Sitter och rensar ut mitt gamla flickrum. Hittar gamla FRIDA-kalendrar med smärtande dagboksinlägg och sida upp och sida ner av "I LOVE MARKUS"-klotter, videoinspelningar med mina favoritkonserter (mest Hole) som jag gjort avancerade fodral åt, en miljon cd-skivor som nu ligger till försäljning på Blocket samt FOTON.
Jag var verkligen ingen tonårsprinsessa. Jag var över tjugo när min kropp och mina drag liksom växte i sig själva.

Hittade denna smäckra bild på mig och Soffan, tagen runt studenten. Min frisyr är härlig - liksom en medeltidshjälm i slaskorange som framhäver mina bollformade kinder.
Soffan är mer surferbabe med trähalsband. Och vi UNDRADE varför vi typ aldrig fick några killar??? Och dom man fick var oftast totala nutcase, jag hade till exempel en patient på St Lars mentalsjukhus i Lund som förföljde mig och låg och skrek utanför mitt fönster. En gång hoppade han ut genom fönstret och sa att det var mitt fel för han ville inte leva om han inte fick vara ihop med mig. Fönstret låg dock på andra våningen, så det blev en lättare stukning till minne av den obesvarade kärleken. Läckert!

Nu är jag hemma från Stockholm. Underbart att träffa alla fina flickor, tack för att ni finns babes!!!

1 kommentar:

ebba sa...

Oooh, den där frisyren har jag också haft. :)