tisdag 19 augusti 2008

Superfyndande på Monki + mys med Majsan



Igår jobbade jag på Maria-vis, dvs skriva några timmar, sedan bränna inte ens fakturerade timarvoden på lite belöningsshopping. Hmm, det går MYCKET negativ trend i min ekonomi!

Men, TITTA vilka fina jag hittade på Monki! Monki gör det faktiskt lite roligare att vara i Sverige (som jag i övrigt är riktigt uttråkad på...).

Rosa t-shirt med plymer - 180 pix
Pumps i fuskmocka med fina vingar på hälen - 300 pix (!!!!)


LOVA MIG att ni går och kolla in åtminstone skorna, vilket kap!

Till detta fulsminkning, alltså påfyllning på redan dagsgammal makeup. Obscena mängder puder och rosa rogue, samt en pikant blandning på munnen av vanligt läppbalsam och rött läppstift från Make Up Store som jag har för mig heter China Red eller nåt sånt...


Min nya outfit fick vara med och fira att jag igår träffade min fina snäcka Majsan för första gången på ett år (men kändes som alltid som om det vore igår..). Vi var i Helsingborg och drack vin och jag åt fyra färska sparrisar för 108 kronor. Majsan ser ni längst ner - hon har feber, men är ändå som alltid söt som en docka!

Inga kommentarer: