torsdag 22 februari 2007

Japanskornas smalhemlis BUSTED!


Det är avslöjat! Japanska petite-flickor har också lovehandles, men fuskar bort dem med hjälp av GÖRDEL. Anna och Åsa går på gym, och ALLA, verkligen alla, unga som gamla, slimma som kurviga, shapar till sig med en bastant maxitrosa under kläderna. Däremot har J-flicksen komplex för sina platta rumpor och små boobies, så i gördeln har de flesta "buttpaddning" (push-up för gump), och behåarna här är vadderade med tjocka lager stiff skumgummi. Pinsamt är att det här är ju precis min problematik! Jag tycker jag har för generös kagge, men för snålt om damkurvor, så det japanska underklädesmodet kan vara rena drömmen för mig. Frågan är bara om min make överlever synen av mig i hudfärgad maxitrosa och vadderad rumpa...

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter lite komiskt men det funkar nog bra! :P