tisdag 20 februari 2007

Dagens inköp


Hittade de här söta slingbacksen på Zara idag. Massa pluspoäng - platå, grova, rund tå, bruna, sköna och väldigt vintagestylish! Nu ska de på, för vi ska ut och dricka drink. Shoppade svarta minishorts också, ska bara sola benen först och kanske trimma låren en smula innan det är showtime.
Är så glad, mejlade förslag på små notiser jag vill göra till Galore idag, och de gillade det! Vilken lättnad, var så rädd att alla mina idéer skulle lukta mupp... Får ta en extra drink på det ikväll!
LOVE

5 kommentarer:

Martin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin sa...

Hej Maria! Då har man äntligen hittat till bloggen. Vad fint ni verkar ha det. Såg ett program om Japan igår, det var bland annat ett inslag om stränderna i Fujisawa. Var det där ni var i helgen?

Kram,
Långe Martin aka Discobelle-Marty

Nina sa...

Halloj Vivan!!!! Det ser ju riktigt skoj ut det dar, kollade Kelly Osbourne's nya show nar hon gor just Tokyo haromdagen. Hon gick pa kavaljersbar med eskorter och jobbade pa syrecafe samt kladde ut sig till bade geisha och manga-hjaltinna men blev arg nar dom ville fotografera henne under kjolen. Har du inte sett till Kelly nagonstans? hi hi

Anonym sa...

Hej.. ska gå och kolla om jag kan hitta likadana i Madrid!tackar för tipset.hehe

Maria sa...

Welcome Marty! Vad skoj du hittade! :)
Och vivan, jag har inte sett kelly men hon verkar haft skoj. Jag vill också testa allt det där! Förutom att bli fotad under kjolen av japanska manga-fantiserande karlar såklart...
Och Littan, iväg och shoppa! De är ursköna dessutom!
Krams