onsdag 28 februari 2007

Min första freebie


Jag har ju glömt berätta om mitt första Tokyo-rep, det jag gjorde om designhotellet Claska. Stället var fab, bara 9 rum, och varje rum var så smakfullt och genomtänkt att det gjorde ont. I huset fanns också galleri, ett par studios som olika designers och magasin hyrde, hundsalong (but of course daahling!) och en bar i topklass. Jag fick personlig guidning av hela stället och lyckades nog inte alls spela cool och objektiv journalist. I alla fall, pr-tjejen gav mig prova-på-biljetter till Tokyos hottaste yogaställe, och det är ju spännande, men jag vågar inte gå! Fast där är en kurs som heter "Hollywood Slimming", den kanske vore något? Men annars känns det mest som ett skämt att jag skulle gå loss bland alla fashionabla små yogabunnies, som att parkera en husvagn bland Ferrarisarna ungefär... Och nu är jag INTE löjlig, utan det är faktiskt faktum. Men lyckas jag få med mig någon som är lika försoffad och oböjlig som jag så kanske det blir "Hollywood Slimming" ändå, hmmm hmmm, decisions decisions...

Inga kommentarer: