onsdag 21 februari 2007

Min verkstad


Här sitter jag och donar om dagarna. Har för tillfället ingen stol, utan bara liten pall, så det är ingen vidare ergonomi. I övrigt belamras bordet just idag av:
1. Min dator så klart, en vit MacBook + skärm
2. Kortläsare till digitalkameran
3. Min underbara IPod som jag fick av min underbara älskling
4. Mobilen (hittills har jag 5 nummer här i Tokyo!)
5. Wallpaper Cityguide för inspiration
6. Galore för koll på vilken style jag ska ha på mitt språk
7. En 2-litersflaska vatten som jag nog kommer hinka i mig innan dagens slut - blir så törstig av all air-con
8. Urdrucken tekopp med uttorkad påse äpple/kanel-te
9. En hög cash med pengarna jag fick tillbaka av cykelbudet som var här och ruinerade mig
10. Smulor från alla bagels jag mumsar i mig. Är besatt av "Sprouted Wheat with Onion"-smaken (jag vet, jag vet, jag borde inte äta gluten, men det är ju så gott!!)

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, du är för söt gumman! Jo, jag blir nog ostbåge annars inom kort.
Puss!