fredag 29 juni 2007

Hipp hipp hurraaa!





Idag fyller världens finaste, bästa och mest älskvärda kille år. Som den goda fru jag är var jag uppe med tuppen och gjorde american pancakes med jordnötssmör, jordgubbssylt och färsk frukt, och självklart väcktes mannen av sång och presentberg i sängen (se bild för hans första respons). Jag hade shoppat en svart, klassisk digiklocka från Casio och två t-shirts på världens bästa t-shirtsshop UT. En svart med cyklister i neon, och en vit med nåt lila/guldigt flashdance-aktigt tryck. Maken mycket nöjd. Av sina föräldrar fick han ett gäng tjusiga fotoböcker, och av mina manschettknappar och The Constant Gardener på dvd. Tror allt var succé, för det var en mycket sprallig herre som lämnade bygget i morse.

I afton candlelight dinner på en riktig lady- och lufsen-italienare på deras takterass, så nu dags att piffa!

Har för övrigt lämnat FYRA reportage idag, så känner mig mycket produktiv! Det förtjänar ett extra glas vino.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hälsa och gratta!!
kolla in detta:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.ListAll&friendID=93796893

Maria sa...

Å guuuudars, jag självantänder av skam... Vem behöver japansk förnedrings-teve när man har lina eidenberg productions haha... Jag säger som linda, aldrig aldrig mer sång i närheten av kamera. Dessutom, vad är det för dans?! Jag KROSSAR linda. Kram den mest skamse japanen som snart kör en harakiri...

Linda sa...

Hälsa grattis! :)
Och visst förtjänar du ett extra glas vin ;) Jag känner mig också extra förtjänt av en massa vin som just kirrat rep. för Sydsvenskan! :D Men vår stackars svenska sommar bara regnar bort, ta med lite japansk värme när du kommer?

Maria sa...

Nähä?! Grattis, guuuud vad grymt!!! Om japan? massa grattiskramar!