tisdag 19 juni 2007

Pimp my bild



När Lina, Linda och Karin var här lekte vi jättemycket i de roliga fotoautomatsgalleriorna som finns lite överallt i kvarter som Shibuya, Harajuku och Roppongi. Där man kan ta bilder som man sedan själv blingar loss på. Tjejerna har med de flesta till Stockholm och jag ska få dem digitalt sen, men det enda jag har att uppvisa i dagsläget är denna hyfsat osmickrande bildserie av en småtipsy dam vid fyrasnåret på morgonen. Gillar bilden längst uppe till vänster med den inklippta bananmannen. Gillar desto mindre att jag lagt en fallande stjärna över min huvud på två bilder av fyra möjliga. Undrar också om det lilla infallet att vara sexy baby och dra fram kaggen på bild 3, vad hände där?
Medan jag tog denna serie stod de andra damerna också i varsin hytt och modellade. Att avsluta en utekväll med en fotosession sätter verkligen guldkant. När ska pimpautomaterna introduceras på svenska klubbar?

Inga kommentarer: