fredag 28 september 2007

Nyinkommet i la closet

Japp, då har det varit fotosession med självutlösaren i köket till de ljuva tonerna av Chris Beats minimala hardcoretechno! Grannarna måste undra vad jag är för en gök - ah, the agony!

Här är i alla fall litet kollage över lite höstnytt, featuring:
* Svarta jeans från Uniqlo, köpte likadana i mörkt blå
* Gulisch t-shirt med knappar och andra små detaljer från Uniqlo
* Grå grungekofta från Lowry's Farm
* Blå, slinkig klänning av underklänningstyp från Lowry's Farm
* Röda torgvantar från b-butik i Shibuya (kostade 18 kr, så köpte fem olika färger och stickningar)
* Halvnya svarta stövlar med knappar på sidan från TopShop
* Svart jacka av parkasstuk från billig b-butik i Shibuya 109
* Blått nagellack från Anna Sui (presse från min underbara kille)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Åh vad du har tur som kan handla Uniqlo-jeans. Jag har just fått upp ögonen för dessa jeans och har även till min förskräckelse upptäckt att man inte kan köpa dem i Sverige. Alltså jag vill inte låta desperat eller något, men skulle det vara möjligt (oki jag låter helt galen nu men så blir det när man känner att man bara måste ha något) att typ.. ehh om du vet hur man får tag på ett par och att du sedan skulle kunna skicka dem till mig (a) för jag skulle bli överlycklig. Jag vet jag känner inte dig och detta verkar helt sjukt och idiotiskt men det är i stort sett min enda chans. Så snälla, om du ser detta.. skulle du kunna skriva en kommentar här också så jag kan komma tillbaka och läsa om du går med på det. Du måste inte om du inte vill. Haha. Jaja, hejdå. Gillar din blogg btw (: