måndag 24 september 2007

Skäms på en!

Jag är världens sämsta bloggare just nu... Har inte skrivit ett ord sedan foppa-skandalen. Kanske blev jag så tagen av den?

Har varit totalt förfall de senaste dagarna - Chris Beats har varit ledig i tre dagar och vi är bara ute och svärmar alternativt sover i soffan framför streamad SVT med varsin kladdig hand i Turkisk Peppar-påsen. Har varit runt 35 grader så allt blir lite dåsigt. Idag har vi ätit thaimat igen och utmanat varandra i hur mycket chili vi pallar. Vi sitter mittemot varandra och flåsar och snorar och stånkar och svettas och stirrar varandra stint i ögonen medan vi lastar in Tokyos starkate thaigrytor. Det är liksom som ett vikingablot, helt macho. Så jäkla kul, slutar med att typ båda dör. Jag tappade typ min mun ikväll. Christoffer är helt besatt och vill ta med restaurang Kaffir Limes sjukt spicy chili- och vitlöksdressing hem så att jag ska kunna "återskapa smaken" i morteln vi planerar köpa.

Imorgon återgår Christoffer till arbetet och då blir det normal vardag igen, med bloggande som satan. Har så dåligt samvete, duktiga-flickan-komplexet löper amok av sånt här.


För övrigt - Vagabond med min och Linas stora partajguide är på väg ut i butik nu! Kom i prenumeranternas brevlådor idag. Varning måste dock utfärdas för tidernas värsta foton tagna en oerhört sen söndagsnatt när vi inte planerat att gå ut men fick i oss lite (mycket!) vin på Karins spelning och sedan blev det karaoke och resten är historia som tragiskt nog blev förevigad i Vagabond. Jag kommer gå till historien som den fulaste som någonsin figurerat på bild i en svensk glossy tidning. Osminkad (i jämförelse!), iförd slapp t-shirt, på lyset och skrålandes till Gloria Estefan ca klockan 05 en måndagsmorgon, det blir inte nedrigare. Linda är med på bilderna också och hon är helt piffig och gör att jag ser ännu mer bindgalen ut. Denna ångest!!!
Men strunta i bilderna (FÖRSÖK) och läs och bli peppad och boka sedan bästa biljett till världens mest bisarra partystad.

God natt så länge - nu är det dags för världsmästarna i chilifrosseri att snarka.

1 kommentar:

Linda sa...

Det var ju såklart skitbra, ert rep! Heja! :D