onsdag 12 september 2007

Saker man måste ha i regniga grytan Tokyo



Jag har nog använt helt fel teknik, för det var både klurigt och blev fult, men här är i alla fall mitt första Photoshop-montage ever. Det är ett litet kollage över grejer som man måste ha när solen kokar och regnet pinkar här i Tokyo. Paraply, solfjäder, salta snacks, vatten, bomullsklänning som inte sitter åt, skor man kan torka i tumlare och islatte från Starbucks!
"Hmm, konstigt att solisar inte är med", tänker ni säkert nu (eller också inte...), men då ska jag noga understryka att det behövs inte då det är disigt gråväder fast hundra grader varmt varje dag. Tokyo ain't Hawaii.

PS. Mina kära ad- och layoutkompisar, kan inte någon av er lära mig hur man gör? Detta var galet klumpigt. Vill så gärna göra fotokollage, det är så fiiint.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit Maria jag är iallafall dödsimpad:-)