torsdag 1 mars 2007

Dolled-up i ny klänning


Så här ser den nya TopShop-klänningen ut på, och just så här ser jag ut just nu, för jag ska träffa Anna och Åsa och äta på lokal i Daikanyama. Vet inte vad det blir för mat än, men jag är sugen på något spicy, kanske thai...? Klänningen känns i alla fall bra, lite gotisk men ändå romantisk. Svart passar också bra idag, har lite av en deppdag och känner mig ensam och vilsen. Vill så gärna komma igång och börja jobba, men är så knepigt att veta var man ska börja leta efter kontakter här, och jag känner mig som världens nobody och är frustrerad för att jag inte känner till hur branschen funkar här. Men jag har bara varit här 3,5 vecka, så jag ska väl inte tappa modet än. Och jag är för christ's sake i Tokyo, så såååå synd är det inte om mig, bortskämda barn...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finfin - jag har den ocksa och skulle ha pa mig den varje dag om det gick; den funkar overallt!

Kul att lasa om ditt nya liv, mitt mal det har aret ar att komma ivag pa nagon glad pressresa till Tokyo sa vi kan hanga...

Var i Manchester i helgen och lekte med Alison - hon halsar sa gott.

Puss & kram!

Maria sa...

Yes! Masa din kära lilla rumpa HIT!!!! Vore så skoj, alldeles för sällan...

Puss!!

Anonym sa...

söööt du var i den!

Maria sa...

Sigrid: Tack! Känns bra att höra från klänningskonossören nr 1 ;)