tisdag 6 mars 2007

Jag nätraggar!

Jag har börjat ragga kompisar på nätet. Jag är med i ett "international creative network" och sitter och addar kompisar och chattar dagarna i ända. Håller på att fiska efter främst fotografer, jag behöver desperat några fotografer att samarbeta med till olika jobb som jag vill göra. Har massa idéer jag bara längtar efter att förverkliga! Just nu håller jag på att styra upp en middag på thai-krog med en japansk tjej som varit picture editor för japanska Vouge. Huuuur fräsigt är inte det? JAPANSKA VOUGE, iiiihh!!! Och hon lär ju ha kontakt med stans bästa fotografer...Hon säger att jag gärna får hänka på henne och hennes tjejgäng ut och festa någon kväll. Å vad skoj det vore! Bara det inte är tomt snack, jag vet inte hur seriösa kompisar folk blir på såna här forum, är verkligen gröngöling... Japp, nu plingade det till, och jag har dejt i stadsdelen Shinjuku kl 20 nästa tisdag med min nya tjejkompis Ryoko! Haha, det är ju värsta blinddejten... C får följa med och stå och kika bakom ett hörn så jag inte blir bortrövad av japanska maffian eller nåt.
Nu ska jag ut och skaffa min dagliga dos kaffelatte på sojamjölk. Har utvecklat värsta junkie-beteendet! Vallfärdar till Starbucks i alla väder, till och med igår när det var tropisk satans storm. Skojar inte, trodde huset skulle rasa.

Hugs!! M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, det verkar som om du styr upp en massa. Tips: http://superfuture.com/city/city/selected.cfm?city=1

Maria sa...

Du vet i somras på metro innan jag skulle till tokyo första gången, och du tipsade om Superfuture. Det har gett mig så otroligt mycket! Den sidan är oumbärlig om man vill hitta de bästa ställena. Tack!!!