torsdag 8 mars 2007

Jag är en gris


Mitt tangentbord är så otroligt äckligt. När jag jobbade på egmont var det allmänt känt att min tangentbord jämt var kladdigt av foundation (kliar mig mycket i ansiktet pga alla satans eksem) och mellan knapparna låg drivor av riskakesmulor. När jag kom tillbaka efter New York förra hösten hade söta jenny rengjort det. Sån himla fin överraskning. Jensa, kom hit och hjälp mig så bjussar jag på sake som tack! I mitt tangentbord kan man idag hitta smulor från bagels, fläckar från smink, damm från air-con-maskinen, chokladfläckar och hårstrån. Örk.
(Pssst. Ganska ofta smög jag runt på egmont och bytte ut mitt gris-tangentbord till något fräscht som stod på någon av frilansstationerna. Grattis egmont-frilansar! Ni kan skrapa ihop en månadsranson lyxig Clarins-foundation från knapparna rakt framför er!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har för mig att jag har gjort samma aktion någon gång... Stod helt enkelt inte ut med att det var så skitigt. :)

Maria sa...

Hahaha, det var nog du förresten!!! Vimsar lite :) Då är det du som borde komma hit och städa och så är jag världens bästa värd i utbyte. Vad sägs ;)
Kram!