torsdag 13 december 2007

Sauna jeans


Nu är bikinistressen i full gång inför den stundande solsemestern på Bali, och under min jakt på bantninsgpreparat (vi åker nästa vecka, måste handla fort!) sprang jag på Sauna Jeans. Detta är en trendig jeansbyxa som stimulerar kroppen att svettas ut fettet. Tack vare TRE LAGER isolering trissas kroppsvärmen upp på max och redan efter 10 minuter (sic!) kan bäraren känna effekten. Byxan kommer i två moderiktiga färger, se bild.
Observera att jeansen även rekommenderas vid träning.

Jag kan inte tänka mig något mer obekvämt än en isolerande byxa. Ni som följer bloggen minns min kamp med Hot Burning Gel i våras, där jag höll på att bränna av mig hela hudkostymen tack vare en chiliberikad monstercellulitkräm. Jag tränar hellre än har något mer med värmestimulering att göra, och då vet alla som känner mig att jag gör bara inte träning.

Jakten fortsätter...

Inga kommentarer: