tisdag 22 april 2008

Jobbintervju




Nu ska jag på jobbintervju! Pirrig as hell. Vågar inte skriva vad det är intervju för, men det är verkligen verkligen ett jobb jag vill ha. Skulle passa mig bäst i världen! Är dessutom lite trött på att vara frilans, skulle vara kul med lite rutiner och kollegor också. Är ju bara jag jag jag hela dagarna.

Jag har svidat upp i sekreterarkjol (Monki) och kyska loafers från Rodebjer. Alltid lika svårt med intervjukläder - man vill vara proper, men ändå visa sitt rätta jag (och det rimmar inte ofta med proper).

Håll tumme!

3 kommentarer:

Linda sa...

Håller BÅDA tummarna!! Jag har ett par kontakter på gång själv, berättar mer när jag vet mer!
Lycka till!!!

ebba sa...

Lycka till! Hoppas att det går vägen!

lina sa...

lycka till!! tror du kommer få det! kram