fredag 18 april 2008

Pressy från Soffan - finaste klänningen



Min bästis Soffan har alltid varit lite sen av sig. Hon har själv analyserat sin förmåga att ALDRIG komma i tid som att "det måste alltså vara någon slags sjukdom". Soffan jobbar i alla fall som inköpare på danska modelabeln Won Hundred (kolla in, så grymma grejer! Finns bland annat på PUB och Monki). Till min födelsedag i NOVEMBER FÖRRA ÅRET hade Soffan fixat en present till mig från Won Hundred - den underbara klänningen på bilden. Men paketet kom aldrig iväg till Tokyo, och istället firades min 28-årsdag för ett par veckor sedan när jag var hemma i Sverige. Men det som väntar på något gott... Jag ÄLSKAR min nya klänning! Kolla detaljerna vid bysten! Kolla tyget! Och modellen är min favvo - lite spelrum för magen ger alltid pluspoäng.

Igår gjorde klänningen Tokyodebut när jag och Malin var på La Boheme i Daikanyama och åt spaghetti Vongole och drack bubbelvin. Jeeez vad det var gott med lite rejäla kolhydrater efter all thaimat.

2 kommentarer:

Malena Dahl sa...

Jättefin outfit! Du ser glad ut också =)

Anonym sa...

Oh vad fin klänning!