måndag 21 april 2008

Äktenskapskris till följd av arm-Brazilian


Beats är förfärad över mina näckade underarmar. Här är några utrop från helgen som gått:

"Älskling! Du känns typ som en kyckling!! Helt knottrig! Äckligt!"

"Det här LOVAR du mig att du aldrig gör om!"

"Usch, det ser ut som dött kött."


Angående tredagarsstubben är den faktiskt förvånandsvärt mjuk. Inget stubb om man stryker medhårs, men lite om man klappar från sidan. Fast mjuk, blond, skandinavisk stubb.
Men jag tror maken min har rätt. Att raka armarna var inget höjdarmove. Men det var faktiskt tvunget eftersom jag FÄRGAT håret svart av misstag.

3 kommentarer:

Erik sa...

:-)

Det har nog aldrig hänt förr, men den här bloggen börjar jag prenumerera på pga en arm-Brazilian.

Maria sa...

Haha, det är ju megaroligt! Hoppas du gillar det andra också :)

Anonym sa...

hur känns det att bo i tokyo? vart kommer du ifrån innan? åh jag blir avundsjuk haha! ha en bra dag