onsdag 22 april 2009

Detta är vardagslyx


I morse skämde jag bort mig själv något ruskigt!
När jag vaknade efter en riktig insomnianatt, när jag som vanligt slocknade först när solen går upp, tyckte jag så synd om mig själv att jag unnade mig en riktig brakfrulle. American pancakes med äpple, kanel och blåbärssylt - det ni! Jag har köpt en mix som är så galet god med fullkornsmjöl, bovete och buttermilk. Sen en lång dusch med ny duschcrème och bodylotion från Body Shop.
Man borde ju ha varit laddad för dagen tycker man - hur tusan kan jag svimma på Starbucks två timmar efter den bastanta frullen???

För övrigt tänker jag konstant på om min hårddisk ska gå att rädda. Tack alla ni som delat med er av era erfarenheter eller bara peppat. Jag kommer nog inte sova en sekund innan fredag, då jag får en diagnos av ingejör Kurita-san.

Inga kommentarer: