fredag 24 april 2009

Inte okej, Mr Beats. Inte okej.


Jag och Beats ligger i soffan. Jag har benen slängda över Beats knä och han klappar fint.

- Mmm älskling, du har så härliga, kraftiga ben, spinner Beats.
- URSÄKTA?! Vad säger du karljävel?? Så säger man väl inte till en dam! Vaddå, du tycker att jag är FET?
- Eh nej, bara att du är, tja, vältränad och så...
- Inte okej älskling. INTE okej.
- Men vad ska jag säga då? Att du har så härligt magra pinnben?
- Humpf. Hellre det.

ORDVAL, älskling. ORDVAL.
Nästa gång säger vi just VÄLTRÄNAD, inte KRAFTIG. Låt också bli uttryck som MUSKLIG, då känner jag mig som en broilerbiff.

Okej?

Gårdagens: Jeansshorts Solberry, randig tröja SuperHakka, kofta Lowry's Farm, boots Din Sko, lår hyfsat promenadtrimmade och insmorda i L'Oréal Sublime Bronze

Inga kommentarer: