onsdag 1 april 2009

Våren till Tokyo, onegaishimasuuuu!



Hallåååå, våren?!?!

Vad hände - har du glömt oss i Tokyo eller?
Regnet strilar, körsbärsblommorna gråter och jag har ångest för att jag lovat min bästis Soffan, som kommer hit nästa fredag, att det är så gott som sommar här i nästan-tropikerna (jämfört med Svedala, that is).

Strax ska jag träffa Caroline och baby Felix i Omotesando (kidnappningsvarning utfärdas!), sen blir det veckans radioinspelning. Jag ska prata om det pikanta ämnet var man stylar DEN NEDRE FRILLAN här i buskarnas land.
I afton ska jag och Beats fira ettårsdagen med galamiddag hemma. På lördag blir den riktiga galamiddagen på NOBU - yum!

Dagen till ära har jag svidat mig som följer:

Kappa - Odd Molly
Dataväska - Gina Tricot
Vanlig väska - Marc by Marc Jacobs
Tights - Topshop
Skor - Diana (Parco 1 i Shibuya)
Scarf - H&M
Paraply - vår lokala conbini

Inga kommentarer: