måndag 27 april 2009

Perfekt bikinibootie - KONNICHIWA!

Var som sagt på Loft och botaniserade i helgen. Jag dras ju alltid hjälplöst mot SLIMMING-hyllan, och igår intresserade jag mig särskilt för första hjälpen för lår, rumpa, höfter och, eergh, saggiga knän.

Gammalt knä = NO GOOD!!!! Dame desu!! Som tur är finns Anti Knee Aging Scrub Cream - "You can wear a skirt that comes to ten centimeters above your knees". Ladies, are you in??

"A horny clear element of the plant origin supports Biashi" - Få vackra ben med en kåt planta

Baby Hip Jelly - "It lifts up your hip and make it smooth, bright and soft like baby hip".

MEN - applicera för guds skull inte denna på din bebis rumpa. Det är en hot & cool gel och jag misstänker att det är en sån där kräm som hettar upp huden till kokpunkten för att bränna fett (och såna har jag INTE bra erfarenheter av).


Nu snackar vi, damer! Anti HIP Aging Collagen Cream lockar: "YOU WILL ACQUIRE A BEAUTIFUL HIP LINE THAT LOOKS GOOD WITH T-BACK SHORTS!"

Ja för fan. Nu kör vi. Citysommar i T-bar-shorts! Tokyo, är ni redo för Maria Ahlgrens buns of steel?

Inga kommentarer: