tisdag 7 april 2009

Så har det äntligen hänt! Free boobs pour moi!


Stoppa pressarna! Ring KO!

Maria Ahlgren har blivit erbjuden gratis SLIMMING-treatment samt testkörning av piller för BRÖSTFÖRSTORING.
Men lugn nu, Konsumentverket. Det är inget svenskt företag. Det är japaner (och jag är inte skriven i Sverige heller så caset är dött).
Brösten struntar jag i, men att koppla in kaggen i en slimmingmaskin känns aningen lockande när jag kikar ner på jeanslinningen.

Jag körde ju några omgångar på salong förra våren med en fettnerbrytande dammsugare. Minns ni det? Det var kalas, jag tappade ett par centimeter genom att bara LIGGA NER i en timme medan terapeuten körde en slags aggressiv dammsugare över mage och lovehandles. Kanske är detta något liknande?

Men det är spännande.
Varför JAG? Nog att jag skriver lite för japanska tidningar (för det utländska kolonin that is - Tokyos rikingar om man så vill), men det är ju knappast VOGUE. Och i radion kan jag ju inte visa upp en nysvullen barm.
Men de är seriösa. VDn är i stan två dagar och vill äta middag med mig på lördag kväll och diskutera vilka treatments som skulle passa Maria-san.

Väldigt väldigt skumt.

(Mamma och pappa - luuugn. Det blir inget. Jag har ju Berit här på besök så ingen middag med främmande karlar som vill ge mig bröst. Inte denna helgen i alla fall!)

Inga kommentarer: