måndag 28 januari 2008

Drama med Beats!

Sitter i skolan och får detta sms:
"Hej skatten min. Ligger på sjukhus och får dropp - Komada (fd chef) tog mig till sin läkare. Ringer om 1,5 h när kuren är över". Skoja min doja att jag freakar ut!! Min älskling på sjuka, neeeeeeeej! Vad vi trott är den årliga påhälsningen av vinterkräksjuka gick aldrig över och min stackars pojke blev så blek och mager att chefen tänkte att nu får det vara nog. Antagligen är det någon bacill som åkt snålskjuts från Kina och nu äts det antibiotika och vätskeersättning här bredvid mig i tv-soffan (jag co-äter pandalakrits). Men han är inte helt ett lik - har parkerat honom framför bilprogrammet Fifth Gear och nu hojtas det vilt under filten (brittiske stjärnkocken Heston Blumenthal kör bil fortfortfort på bilbana):
- Shit älskling,.. Det är PRECIS en sån POWERSLIDE jag drömmer om att göra - whooooa....
Snart älskling är du frisk och då ska vi åka till bilbana och se till att du får åka powerslide. Lovar.

Inga kommentarer: