tisdag 29 januari 2008

Morgon

Lägenheten håller minusgrader (japaner kan bygga världens mest avancerade robots, men isolera hus, nä, det är lite klurigt), jag har glömt kanjiläxan och känner mig allmänt tjurig. Hatar mornar. Tycker att världen skulle sätta 10 som standard att dra igång dagens aktiviteter istället för 8-9.

För övrigt, ser att Gossip Girl drar igång i Sverige idag. Detta är nya Bevvan - fast bitchigare, toppat med minderårigt sex och sprit och med outfits to die for. Har nästan sett ut säsong 1 på ett par dagar. Ytligt och tramsigt ibland, visst, om man vill vara fin i kanten och besserwisser, men så sjukt underhållande. Vill också vara Upper East-prinsessa! Så boka aftonen. Ladda gärna upp med lite ansiktsmasker och manikyrgrejer - man blir mycket sugen på skönhetsboosting!

1 kommentar:

Linda sa...

Eller hur! Tycker att Gossip Girl är hur larvigt som helst, men löjligt underhållande och jag har aldrig känt mig så sugen på att shoppa en ny garderob och ge mig själv avancerade stylings varje dag som när jag tittat på säsong 1 av den här tonårssåpan.