tisdag 1 januari 2008

Resans roligaste

Häromdagen var jag och Beats på romantiskt parspa. Eftersom de skulle massaga oss med oljor fick vi inte ha våra vanliga underkläder utan fick byta om till engångs. Och det är då det händer - min man står plötsligt framför mig iförd en liten svart DAMTROSA i papper. Den synen kommer följa mig till sista dagen.

För övrigt har Christoffer som alltid när vi är på solsemester lyckats få ortens värsta turistbränna. I år har han både perfekt vit t-shirt OCH vita badshorts. Vilken fest!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria!
Superfin blogg, vill ja säga! :)
Jag bara undrar: vad hände med Starlet? Den har ju ändrats totalt. :S

Massa kramar!

Anonym sa...

Ha! Emil har också erfarenhet av sådana trosor på Bali! Fast jag fick inte se dem på :(

Maria sa...

Hahahah, det hade jag velat se - emil i damblöja!!

Om starlet - jag jobbar inte längre med den som du säkert märkt, men tanken var att den skulle bli lite äldre och mer avancerad. Men visst - det är inte alls samma tidning - "min" starlet var ju rosa och fluffig!!

KRAM!