måndag 29 december 2008

En vecka utan uppkoppling = bitterljuvt

Hjälp, vad hände med tiden??? En vecka har bara FLUGIT sedan vi landade i Sverige. Under en vecka har vi inte haft internet, så bloggen har som ni märkt varit stendödast. Först var jag galet stressad och tänkte att ni alla kommer sluta läsa om jag inte bloggar duktigt, men sedan tänkte jag om och tänkte att också vi bloggfolk måste få ha semester. Ärligt talat blir inte jag så stressad av bloggisen, den och ni som läser är ju mina små glädjeämnen, men DATORN gör mig stressad. Drar jag igång datorn så är jag hopplös på att hålla mig borta från jobbrelaterade mail och jobbdokument, och börjar jag data loss så är jag fast. Nej, det har nog varit bra att ha lite semester från datorn och var nog lika bra att mammi inte har trådlöst i sin lägenhet. Men idag har vi flyttat till mitt gamla flickrum hos pappa oh här kan man komma åt nätet i varenda vrå. FARLIGT! Fast lite härligt också. Är lite bloggsjuk efter "semestern". Men riktigt From Tokyo with Love blir det ju inte förrän den 3 januari när vi åker tillbaka.

Nu är jag alldeles för sömnig för att skriva, men ska försöka summera julen i morgon.

Hoppas att ni alla haft en underbar jul - det har jag! Bara äta sova läsa äta sova läsa äta sova läsa och så äta äta äta lite till. Har gått upp 0,8 kg och mer lär det bli.

Puss och kram från flickrummet with LOVE!

Inga kommentarer: