måndag 29 december 2008

Julens mest mobbade stövel ♥



Jag har två yngre brorsor vars största hobby är att retas med mig. Jag är senioren som ska skeppas rut i permobil och pensionärsskämten haglar. Och så äter jag skrynkliga sojakorvar på julbordet som ser ut som små frusna snoppar. Ångesten inför att träffa Philip och Jonas i min nya, megafloppade permanent var svår - det är precis sånt dom ÄLSKAR att gå loss på. Men julen stora skräll var inte min frisyr, som faktiskt är ganska okej numera, utan dessa kängor som inhandlades på rean på Din Sko. Nu har tanten blivit punkare vet ni! "Höhöhöhöhöhöhöööö, vad faaaen, syster yster! Har du blivit hårdrockare på äldre dar??". Min outfit på lilljulafton med de nya bootsen, leopardstrumpor (love'em - från Rebecca Taylor/SEIBU Shibuya), volangklänning och skinnjacka möttes av rungande asgarv. Men jag står fast vid mitt inköp - även vi mer seniora måste få tuffa till oss ibland! Jag bär mina kängor med stolthet, så det så, brorsor OCH Beats.

Inga kommentarer: