tisdag 9 december 2008

"This sweat suit is celebrity"


Nyss skådat inne på Don Quixote i Shibuya, Tokyo och antagligen världens mest skruvade butikskedja. Donki har ALLT! Dietpiller, lössnoppar, mangakostymer, skolflicksuniformer, dammsugare, makeup, stereos, sprit, strykbrädor, slipsar och varenda pryl du kan dikta ihop i ditt huvud.

Och vad gjorde jag då på Don Quixote denna tisdagsmorgon? Jag letar manga- alternativt maidkostym ser ni! På lördag ska jag på costume party och vill klä ut mig till någon mangabrud. SÅ, LYSTRING MANGANERDS!!! Finns det några snygga donnor man kan dressa upp sig som? Inget för bart (kaggen stannar INNE), men ändå något som är lite sassy och festligt. Gärna kort kjol och peruk!
Tacksam för all hjälp!! Det får icke sluta med att jag glider in i en Celebrity Suit i brist på annat haha...

Inga kommentarer: