tisdag 15 maj 2007

Beach 2007 - laddar med Hot Burning Gel


Jag har alltid hatat att strutta runt på plajjan, och allt är kaggens fel. Därför har jag tagit i med hårdhandskarna i år och investerat i en "Super Cellulite Hot Burning Gel", med en modell i string på förpackningen samt en text om hur killarna i Italien har "gone crazy" av alla hot ladies som smort bort sina valkar.
Testkörde igår, och det var det SJUKASTE. Jag skojar inte att jag tror temperaturen steg till hundra grader under huden - fick till och med ångest att nåt där inne skulle brännskadas. Den BRÄNNER verkligen celluliter, det är inget skämt. Har såklart ingen aning om vilka resultat det blir (antagligen nada, har provat typ allt på marknaden och kaggen äntrar fortfarande ett rum en stund innan resten av kroppen), men vägen dit kommer vara smärtsam. Men jag SKA köra tills tuben är slut, det finns ju en liten liten nanochans att just denna funkar....

Inga kommentarer: