tisdag 8 maj 2007

Wakey wakey - skoj i Tokyo för CSNs cash!

Alert alert - man kan få CSN om man studar fulltid på min skola - KAI Language School. Ingen som är pepp på att bränna sina sista studiebidrag på en termin eller två i världens galnaste stad? Ganska skabbigt place, men man får BIDRAG för att vara i Tokyo!!! Kolla http://www.kaij.jp/e/ och anmäl idag! De hjälper med visum och alles.



PS. Idag har jag lärt mig beställa cheeseburgare, "chiizu baagaa", och dubbelburgare, "daburu baagaa". Försten att använda på svenska McArnes inför full kö får bragdmedalj. Uttalas baagaaaaaa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fasen, kan du bestalla pa McD ar du snart fullard!

Puss & kram,
Anna

Anonym sa...

Hej igen!
Jag fortsätter att läsa din blogg, den är jäkligt underhållande! Själv åker jag till Tokyo om 2 dagar, börjar oroa mig för resan.. Jag skall endast vara där 3 dagar men har du tips på vad man inte får missa?
Tack!
(louiselilja@hotmail.com)

Maria sa...

Lulu - bara att vara här o känna stämningen är underbart och jättespeciellt! mejla mig på maria@fromtokyowithlove.com och hinta lite vad du är intresserad av (kultur, shopping, partaj, mat etc) så ska jag tipsa så gott jag kan!
:)