tisdag 1 maj 2007

Inredningsdesign



I lördags var det träff för ett nätverk på internet jag är med i på en spansk tapasbar i Shibuya. Barens ägare hade gjort sitt bästa för att dra spanskheten till sin spets och pyntat hela taket med GRISBOGAR i plast, komplett med termometerpinne inkörd i låret och allt. Bakom ornamentet skymtar chris beats som fick följa med ifall träffen skulle visa sig vara katastrofalt spänd. Det var den som tur var inte, alla var prima, förutom en fransman som raggade loss helt ohämmat trots att min make satt två meter bort. Börjar bli vardagsmat för mig nu att gå på blinddejt med folk jag träfffat på nätet haha, vem kunde ha trott...

Nu är mannen på ingång - han har varit ute och letat racercykel, och nu brakade han in i hallen på sitt bästa och mest dampiga humör. Jesus, dags att hålla i hatten.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vi stötte på en fransman om och om igen under otalet utekvällar i Ginza. Och som också raggade ohämmat på alla av kvinnligt kön som råkade komma i hans närhet. Aningen jobbigt. Kanske är samma kille? ;P

Maria sa...

haha, kan va! Han heter Gerard och menar att vi har träffats förr, vilket jag vet med all säkerhet att vi inte gjort!! Dåre...