tisdag 15 maj 2007

Ny leksak med en twist



I lördags var jag och mannen på pachinko (spelhall). Vi fick lust att spela pingis mitt i natten, fråga inte ens varför... I alla fall så slog Chris Beats på stora trumman och sa att jag fick trycka fram en mangafigur av valfri modell ur någon av de många automaterna. Jag tryckte fram en krigartjej med svärd, hon låg i flera delar i typ ett kinderägg. MEN - eftersom detta är Japan måste det såklart finnas en kinky twist - och javisst kan man plocka av den lilla plastkjolen och hitta ett par minimala underbyxor. Nu är frågan - finns det nån som TÄNDER på femcentimeter höga plastdockor med påmålade trosor - såklart i oskyldigt vit skolflickestil? Nån som darrar lite på handen när plastkjolen ska av?
Den stackarn trillade i alla fall sönder i min handväska, och idag när jag rotade runt efter penna under lektionen hakade en liten plastkjol fast runt mitt finger som en ring. Ojojoj, hade jag varit en manga-otaku (nörd) skulle jag väl trillat av stolen av upphetsning...

2 kommentarer:

Mathias Zachau sa...

Förstår inte hur någon på fullt allvar kan tycka att det där är kinky=)

Maria sa...

Jo, men nog är det lite halvporrigt med docka i avtagbar kjol och undisar? Varför ska man behöva klä av henne liksom, det är ju ingen barbie som har en massa kläder att byta om till... Jag har svårt att tro att de manliga hjätarna har en liten kalsong undan ett par avtagbara brallor... Ska checka nästa gång! ;)