tisdag 1 maj 2007

Testkört - YSL Perfect Touch


Senaste foundationkrämen från YSL har fått skönhetsreddisar över halva världen att tala i tungor om mirakel och revolutioner, och tidningsjunkie som jag är blir jag såklart helt exalterad och måste testa. Drygt 420 pix fattigare var det så dags i morse att se om hypen är sann eller om skönhetsreddisarna bara blivit mutade med en extra fin goodiebag och presslunch i samband med släppet. Måste säga att jag är otroligt nöjd. Min utgångspunkt var lätt grisrosa hy med en dash eksem och några små ettriga finnar. Men se, jag ser nästan ut som en porslinsdolly! Krämen kommer med en speciell borste som den ska strykas på med, men jag körde fingrarna, tycker alltid det ger bäst kontroll.
Believe the hype - YSL Perfect Touch är the shit.

Inga kommentarer: