måndag 3 mars 2008

Golden lur från golden boy


Alltså min prins är på riktigt som hämtad ur en saga! Jag är så bortskämd att jag nästan skäms. Idag kommer han hem och deklarerar att han har med en present till mig. Jag får välja hand bakom ryggen och i handen ligger en sprillans ny rosa och guldig mobil! Då har han fixat så att en kollega lyckats få loss en helt ny modell som bara kommer säljas i Mellanöstern och norra Afrika (det är jag och de arabiska prinsessorna som gillar tingeltangel). Den är så fin - alldeles nätt och rosa och tjejig! På köpet fick jag även en ordvits: "En gyllene lur till min alldeles egen golden girl". Vad gjorde jag i ett tidigare liv för att förtjäna denna karl?!

Och så konsumentupplysning - luren är Sony Ericsson T650!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fin telefon =)
tänkte fråga om var man hittar peach john affärer? finns den på shibuya 109?
sen undrar jag ifall det är dyra underkläder och får man prova bh:arna? ^^'
Jag ska ner den 16e mars, tror du det räcker med en vår jacka?
tack för en rolig blogg föresten :)

mvh sara

Anonym sa...

Det later som om du har varldens underbaraste karl ;)

Maria sa...

Hej tjejer!!
Sara, Peach John finns i Shibuya 109, och i La Foret i Harajuku (tror jag, annars är det något mkt snarlikt). Det är inte alls särskilt dyrt och visst får man prova! Och så får man jättekupa - jag är normalt B men loggar in på en D-kupa när jag handlar där!!
Vårjacka är nog OK, men ha med koftor och halsduk så du kan bulka upp om det blir kyligt. Är faktiskt ganska upp och ner, särskilt nätterna kan vara kalla.
Hoppas redan blir kanonskoj!!!

Kram på er